Procesul de evaluare a maturității școlare a copiilor ce urmează a fi înmatriculați în clasa I

În scopul determinării maturității școlare a copiilor care n-au împlinit 7 ani până la începutul anului școlar, Centrul Psiho-Socio-Pedagogic a DGETS a organiza, astăzi 05 aprilie 2021, procesul de evaluare psihologică, conform programării preventive stabilite.
Probele de evaluare au fost destinate pentru determinarea capacităților psihice-cognitive: memoria, gândirea, limbajul, imaginația, creativitatea și atenția. Operațiile gândirii: analiza, sinteza, generalizarea, particularizarea, abstractizarea, concretizarea, clasificarea, compararea, analogia. Inclusiv, stilul personal al copilului de a realiza o sarcină și de a relaționa.
În acest context, dna Viorica NEGREI, șef adjunct al Direcției Generale Educație, Tineret și Sport a adresat un mesaj de ,,Bun venit în lumea cunoștințelor” copiilor și le-a înmânat o diplomă pentru susținerea cu succes a probelor de evaluare a maturității școlare, prin care se recomandă înmatricularea în clasa I.