Funcție vacantă de secretar

ℹ️ Direcția Generală Educație, Tineret și Sport a Primăriei municipiului Chișinău anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de secretar.
🚩 Scopul general al funcției – realizarea activităților cu caracter de secretariat.
▶️ Sarcinile de bază ale funcției:
– Efectuarea lucrărilor de secretariat;
– Selecționarea și expedierea corespondenței și a altor documente;
– Asigurarea legăturilor telefonice din interiorul și exteriorul DGETS; – Lucrul cu poșta electronică.
📌 Condiții pentru candidații la ocuparea funcției vacante:
✅️ deține cetățenia Republicii Moldova;
✅️ studii / cursuri de secretariat;
✅️ cunoaște limba română (limba rusă, limba engleză este un avantaj);
✅️ nu are antecedente penale.
📢 Cerințe specifice pentru funcția de secretar:
📑 Abilități de lucru la calculator (MS Office, Excel, Power Point, Internet ).
📢 Abilități: planificare, lucru în echipă, cooperare, comunicare, flexibilitate.
‼️ Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare: Veronica Donțu, șef Direcția managementul resurselor umane, telefon de contact: (022)201618, adresa electronică: cadredgets@gmail.com;