Funcție vacantă de secretar
Direcția Generală Educație, Tineret și Sport a Primăriei municipiului Chișinău anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de secretar.
Scopul general al funcției – realizarea activităților cu caracter de secretariat.
Sarcinile de bază ale funcției:
– Efectuarea lucrărilor de secretariat;
– Selecționarea și expedierea corespondenței și a altor documente;
– Asigurarea legăturilor telefonice din interiorul și exteriorul DGETS; – Lucrul cu poșta electronică.
Condiții pentru candidații la ocuparea funcției vacante:
deține cetățenia Republicii Moldova;
studii / cursuri de secretariat;
cunoaște limba română (limba rusă, limba engleză este un avantaj);
nu are antecedente penale.
Cerințe specifice pentru funcția de secretar:
Abilități de lucru la calculator (MS Office, Excel, Power Point, Internet ).
Abilități: planificare, lucru în echipă, cooperare, comunicare, flexibilitate.
Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare: Veronica Donțu, șef Direcția managementul resurselor umane, telefon de contact: (022)201618, adresa electronică: cadredgets@gmail.com.
11.08.2023