
Direcția Generală Educație, Tineret și Sport a Primăriei municipiului Chișinău anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante secretar.

Scopul general al funcției – realizarea activităților cu caracter de secretariat.

Sarcinile de bază ale funcției:

Efectuarea lucrărilor de secretariat; Selecționarea și expedierea corespondenței și a altor documente;

Asigurarea legăturilor telefonice din interiorul și exteriorul DGETS; Lucrul cu poșta electronică.

Condiții pentru candidații la ocuparea funcției vacante:

deține cetățenia Republicii Moldova;

studii / cursuri de secretariat;

cunoaște limba română (limba rusă, limba engleză este un avantaj);

nu are antecedente penale.

Cerințe specifice pentru funcția de secretar:

Abilități de lucru la calculator (MS Office, Excel, Power Point, Internet ).

Abilități: planificare, lucru în echipă, cooperare, comunicare, flexibilitate.

Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare: Veronica Donțu, șef, Direcția managementul resurselor umane, telefon de contact: (022)201618, adresa electronică: cadredgets@gmail.com;