În atenția directorilor instituțiilor de învățământ general
În scopul prelungirii termenului de valabilitate a semnăturii electronice a subiecților declarării averii și a intereselor personale, actualizării registrului electronic al subiecților declarării averii și a intereselor personale, întru executarea prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii și a intereselor personale şi prevederilor Hotărârii Guvernului nr.673 din 28.08.2017 cu privire la implementarea Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii și a intereselor personale, secția resurse umane solicită prezentarea, în termen de până la 31.01.2022:
- Dispozitivele de semnătură electronică (stik-urile) eliberate prin intermediul DGETS;
- Copiile buletinelor de identitate ale subiecților declarării;
- Informația, semnată de conducătorul instituției privind subiecții declarării (director și directori adjuncți) conform tabelei
Fișier atașat: Model tabel privind declarația de avere și interesele personale
Tel. relații resurse umane:022 235269; 022 233935; 022 201618
19.01.2022