Linkurile Programului de instruire „INTEGRAREA COPIILOR CU CES”

Programului transfrontalier

INTEGRAREA ELEVILOR CU CES: PROVOCĂRI ȘI SOLUȚII

Data Tema Speaker Localitatea Link
02.08 Prezentarea Programului activităților de formare Daniela Munca-Aftenev Chișinău, Republica Moldova https://cutt.ly/7ZPnkSQ
02.08 „Particularitățile copiilor cu cerințe educaționale speciale. Strategii didactice de individualizare a procesului educațional pentru copiii cu cerințe educaționale speciale” Tatiana Lungu Chișinău, Republica Moldova https://cutt.ly/1ZPnbVL
03.08 ,Sindromul DOWN: cauze, simptome, soluții ameliorative” Ligia-Elena Țapelea Craiova, România https://cutt.ly/dZPnRQP
  „Comunicarea, interacțiunea socială și interesele copiilor cu autism” Florica Ileana Macovei Suceava, România https://cutt.ly/1ZPnOg8
  „Adaptări și metode de lucru cu copii cu ADHD” Mariana

 Brânză

Chișinău, Republica Moldova https://cutt.ly/HZPnF4n
  „Copilul cu ADHD și mediul de grădiniță” Maria

Magdalena Cătrună

Constanța, România https://cutt.ly/pZPnZ5Q
  „Față în față cu autismul” (studiu de caz) Corina Georgiana Mesaroșiu Sibiu,

România

https://cutt.ly/tZPn39a
  „Modalități integrale a copiilor cu tulburări din spectrul autism” Oana-Gabriela Pătrașcu Constanța, România https://cutt.ly/xZPmqMZ
  „Managementul clasei pentru copiii cu ADHD” Doinița

Miron

 

Galați,

România

https://cutt.ly/CZPmyL5
  „Jocuri și activități utile copiilor cu autism” Oana-Andrada Ologu-Neagoe Pitești,

 România

https://cutt.ly/KZPmpLX
  „Practici pozitive în adaptarea școlară a copiilor cu TSA” Irina

Smirnov

Chișinău, Republica Moldova https://cutt.ly/GZPmgjm
  „Tehnici de lucru în instruirea elevilor cu TSA (tulburări din categoria Autismului) ” Ludmila Cebanu Chișinău, Republica Moldova https://cutt.ly/vZPmz69
  „Toți suntem copii” Ramona Ghițulescu Ploiești, România https://cutt.ly/0ZPmb7w
  „Dificultăți de comunicare și interacțiune socială-autism” Oana

Olteanu

Buzău, România https://cutt.ly/bZPmRSL
  „Copii speciali, mare provocare!” Nicoleta Georgiana Burnac Dâmbovița, România https://cutt.ly/xZPmP0m
05.08 „ Softuri educaţionale pentru copiii cu dificultăţi de comunicare şi interacţiune socială” Aurelia Tertereanu Râmnicu Vâlcea, România https://cutt.ly/SZCofkF
  „Recuperarea copilului cu implant cohlear. Abordare logopedică” Tatiana Blaga Chișinău, Republica Moldova https://cutt.ly/eZCoJMd
  „Dificultăți de comunicare și interacțiune socială a elevilor cu autism – Comunicarea prin desen” Mariana Capriș Galați, România https://cutt.ly/TZCoBcF
  „Deficiențe senzoriale de auz- Provocări pentru profesorii din școala de masă” Magdalena Buzea Vălenii de Munte, România https://cutt.ly/1ZCo9DT
09.08 „Crearea mediului educațional incluziv” Tatiana 

Lungu

Chișinău

Republica Moldova

https://cutt.ly/9Xavl1P
  ”Schimb de bune practici prin intermediul proiectelor educaționale STEAM desfășurate cu mijloace online la elevii cu CES pentru a stimula comunicarea și integrarea lor în societate” Bujor Maria Amalia Cluj-Napoca, România https://cutt.ly/fXavR8d
10.08 „Facilitarea adaptării în instituțiile de învățământ a copiilor cu vedere slabă, deficiențe de auz și deficiențe locomotorii” Lopatiuc Anastasia Chișinău Republica Moldova https://cutt.ly/CXavPbe
  „Modalități de integritate a copilului dcu deficiență vizuală în activitatea școlară” Liliana Budurlean Satu Mare, România https://cutt.ly/KXav0Og
12.08 „Managementul clasei de elevi”

 

 

Tatiana Lungu Chișinău, Republica Moldova https://cutt.ly/SXav6eC
  „ Schimb de bune practici în activitatea cu copiii dotați”

 

Iuliana Ciubuc România https://cutt.ly/eXabteI
  „Valorificarea copiilor dotați la adevărata lor valoare”

 

Monica Stroe Sibiu, România https://cutt.ly/pXabhO8
  ”Copilul  supradotat. cine sunt eu?

 

Rodica Efros București, România

 

https://cutt.ly/uXabzvR
  „Și  totuși suntem mulți!”

 

Gaspar Cristina Covasna, România https://cutt.ly/9XabmOx
15.08 ”Adaptarea strategiei didactice la nevoile elevului cu TSA. Exemple de bune practici”  Ionela Andrei Bacău, România https://cutt.ly/dXI5laJ
  „Influența voluntarilor în progresul copiilor cu CES”  Anca Cerasela Câmpanu

 

Bacău, România https://cutt.ly/JXI5WcU
  „Caracteristicile copilului cu autism și sisteme alternative de comunicare” Aureliana Florica Tătaru,  Hunedoara, România https://cutt.ly/TXI5KbD
  „Metode de predare în clasele în care se instruiesc copii cu CES” Ghiulnar Bechir Mangalia, România https://cutt.ly/9XI59jW
  „Planurile de servicii educaționale și de intervenție personalizată pentru elevii cu CES” Viorica Greab Bistrița, România

 

https://cutt.ly/tXI6roN
  „Integrarea copiilor cu TSA în școlile de masă”

 

Drăguța Stroe Constanța, România https://cutt.ly/oXOeyNG
  Cum poți sprijini un copil cu nevoi speciale”

 

Daniela Bulza Caracal, România https://cutt.ly/SXOed1i
  Elevii cu CES, dificultăți de învățare”

 

Maria Dumitrescu  Târgoviște, România https://cutt.ly/EXOexU6
  „Plan de intervenție personalizat”

 

Manuela Grigore Târgoviște, România https://cutt.ly/MXOeQEE
  „Model de plan de intervenție personalizat pentru un elev cu CES”

 

Daniela Eugenia Dinu Fârtățești, România https://cutt.ly/2XOeIhk
  „ Metode de predare a limbii engleze elevilor cu autism -studiu de caz”

 

Cristina Budeanu Bacău, România

 

https://cutt.ly/cXOeKO8
  Cum să facilităm integrarea copiilor cu TSA în școală”

 

Ana Cojușneanu Chișinău, Republica Moldova https://cutt.ly/eXOeM8o
  „Valențele educative ale grupului școlar în gestionarea și rezolvarea unei situații de criză”

 

Teodora Tănase Poplaca, Sibiu, România https://cutt.ly/QXOe5Bc
17.08  

„Integrarea copiilor cu CES: provocări și soluții. Deficiențe locomotorii”

Cornelia-Adela Boariu  Satu Mare, România  https://cutt.ly/vXOriRT
  „Integrarea copiilor cu deficiențe locomotorii în grădiniță”

 

Maria Diana Epure Caracal, Olt, România https://cutt.ly/IXOrhgc
  „Softuri educaţionale pentru elevi cu deficiențe psihomotorii”

 

Aurelia Tertereanu Râmnicu Vâlcea, România https://cutt.ly/aXOrvFo
  „Integrarea copiilor cu CES, de la provocare la succes”

 

 

Ana Maria Stemate Roata de Jos, Giurgiu, România https://cutt.ly/4XOrYdk
22.08 „Rolul serviciului psihologic în gestionarea cazurilor de delincvență juvenilă”

 

Lilia Maximenco  Chișinău, Republica Moldova https://cutt.ly/XXOrFNx
  „Sindromul copilului alintat și fobia școlară”

 

Mihaela Rînceanu Curtea de Argeș, România https://cutt.ly/3XOrV2a
  „Strategii de gestionare a comportamentelor 

hiper  — active /deviante în cadrul activităților extracurriculare”

 

Ana-Carmen Semeș Bacău, România  https://cutt.ly/2XOr8lw
  „Elevul hiperactiv în clasa incluzivă- strategii de stimularea motivației învățării”

 

Simona Maria Ioniță Sibiu, România https://cutt.ly/uXOttQn
  „Ameliorarea tulburărilor de comportament la școlarul mic”

 

Cristina Loredana Cobzuc Gura Humorului, Suceava, Romania https://cutt.ly/SXOtkhm
  „Promovarea educației incluzive în școala contemporană prin proiecte europene”

 

Mariana Constantin  Galați , România  https://cutt.ly/pXOtYGZ
  Totalurile sesiunilor de instruire

 

 

Daniela Munca-Aftenev Chișinău, Republica Moldova https://cutt.ly/DXOtSDY