Linkurile Programului de instruire „INTEGRAREA COPIILOR CU CES”
Programului transfrontalier
INTEGRAREA ELEVILOR CU CES: PROVOCĂRI ȘI SOLUȚII
| Data | Tema | Speaker | Localitatea | Link |
| 02.08 | Prezentarea Programului activităților de formare | Daniela Munca-Aftenev | Chișinău, Republica Moldova | https://cutt.ly/7ZPnkSQ |
| 02.08 | „Particularitățile copiilor cu cerințe educaționale speciale. Strategii didactice de individualizare a procesului educațional pentru copiii cu cerințe educaționale speciale” | Tatiana Lungu | Chișinău, Republica Moldova | https://cutt.ly/1ZPnbVL |
| 03.08 | ,Sindromul DOWN: cauze, simptome, soluții ameliorative” | Ligia-Elena Țapelea | Craiova, România | https://cutt.ly/dZPnRQP |
| „Comunicarea, interacțiunea socială și interesele copiilor cu autism” | Florica Ileana Macovei | Suceava, România | https://cutt.ly/1ZPnOg8 | |
| „Adaptări și metode de lucru cu copii cu ADHD” | Mariana
Brânză |
Chișinău, Republica Moldova | https://cutt.ly/HZPnF4n | |
| „Copilul cu ADHD și mediul de grădiniță” | Maria
Magdalena Cătrună |
Constanța, România | https://cutt.ly/pZPnZ5Q | |
| „Față în față cu autismul” (studiu de caz) | Corina Georgiana Mesaroșiu | Sibiu,
România |
https://cutt.ly/tZPn39a | |
| „Modalități integrale a copiilor cu tulburări din spectrul autism” | Oana-Gabriela Pătrașcu | Constanța, România | https://cutt.ly/xZPmqMZ | |
| „Managementul clasei pentru copiii cu ADHD” | Doinița
Miron
|
Galați,
România |
https://cutt.ly/CZPmyL5 | |
| „Jocuri și activități utile copiilor cu autism” | Oana-Andrada Ologu-Neagoe | Pitești,
România |
https://cutt.ly/KZPmpLX | |
| „Practici pozitive în adaptarea școlară a copiilor cu TSA” | Irina
Smirnov |
Chișinău, Republica Moldova | https://cutt.ly/GZPmgjm | |
| „Tehnici de lucru în instruirea elevilor cu TSA (tulburări din categoria Autismului) ” | Ludmila Cebanu | Chișinău, Republica Moldova | https://cutt.ly/vZPmz69 | |
| „Toți suntem copii” | Ramona Ghițulescu | Ploiești, România | https://cutt.ly/0ZPmb7w | |
| „Dificultăți de comunicare și interacțiune socială-autism” | Oana
Olteanu |
Buzău, România | https://cutt.ly/bZPmRSL | |
| „Copii speciali, mare provocare!” | Nicoleta Georgiana Burnac | Dâmbovița, România | https://cutt.ly/xZPmP0m | |
| 05.08 | „ Softuri educaţionale pentru copiii cu dificultăţi de comunicare şi interacţiune socială” | Aurelia Tertereanu | Râmnicu Vâlcea, România | https://cutt.ly/SZCofkF |
| „Recuperarea copilului cu implant cohlear. Abordare logopedică” | Tatiana Blaga | Chișinău, Republica Moldova | https://cutt.ly/eZCoJMd | |
| „Dificultăți de comunicare și interacțiune socială a elevilor cu autism – Comunicarea prin desen” | Mariana Capriș | Galați, România | https://cutt.ly/TZCoBcF | |
| „Deficiențe senzoriale de auz- Provocări pentru profesorii din școala de masă” | Magdalena Buzea | Vălenii de Munte, România | https://cutt.ly/1ZCo9DT | |
| 09.08 | „Crearea mediului educațional incluziv” | Tatiana
Lungu |
Chișinău
Republica Moldova |
https://cutt.ly/9Xavl1P |
| ”Schimb de bune practici prin intermediul proiectelor educaționale STEAM desfășurate cu mijloace online la elevii cu CES pentru a stimula comunicarea și integrarea lor în societate” | Bujor Maria Amalia | Cluj-Napoca, România | https://cutt.ly/fXavR8d | |
| 10.08 | „Facilitarea adaptării în instituțiile de învățământ a copiilor cu vedere slabă, deficiențe de auz și deficiențe locomotorii” | Lopatiuc Anastasia | Chișinău Republica Moldova | https://cutt.ly/CXavPbe |
| „Modalități de integritate a copilului dcu deficiență vizuală în activitatea școlară” | Liliana Budurlean | Satu Mare, România | https://cutt.ly/KXav0Og | |
| 12.08 | „Managementul clasei de elevi”
|
Tatiana Lungu | Chișinău, Republica Moldova | https://cutt.ly/SXav6eC |
| „ Schimb de bune practici în activitatea cu copiii dotați”
|
Iuliana Ciubuc | România | https://cutt.ly/eXabteI | |
| „Valorificarea copiilor dotați la adevărata lor valoare”
|
Monica Stroe | Sibiu, România | https://cutt.ly/pXabhO8 | |
| ”Copilul supradotat. cine sunt eu?
|
Rodica Efros | București, România
|
https://cutt.ly/uXabzvR | |
| „Și totuși suntem mulți!”
|
Gaspar Cristina | Covasna, România | https://cutt.ly/9XabmOx | |
| 15.08 | ”Adaptarea strategiei didactice la nevoile elevului cu TSA. Exemple de bune practici” | Ionela Andrei | Bacău, România | https://cutt.ly/dXI5laJ |
| „Influența voluntarilor în progresul copiilor cu CES” | Anca Cerasela Câmpanu
|
Bacău, România | https://cutt.ly/JXI5WcU | |
| „Caracteristicile copilului cu autism și sisteme alternative de comunicare” | Aureliana Florica Tătaru, | Hunedoara, România | https://cutt.ly/TXI5KbD | |
| „Metode de predare în clasele în care se instruiesc copii cu CES” | Ghiulnar Bechir | Mangalia, România | https://cutt.ly/9XI59jW | |
| „Planurile de servicii educaționale și de intervenție personalizată pentru elevii cu CES” | Viorica Greab | Bistrița, România
|
https://cutt.ly/tXI6roN | |
| „Integrarea copiilor cu TSA în școlile de masă”
|
Drăguța Stroe | Constanța, România | https://cutt.ly/oXOeyNG | |
| Cum poți sprijini un copil cu nevoi speciale”
|
Daniela Bulza | Caracal, România | https://cutt.ly/SXOed1i | |
| Elevii cu CES, dificultăți de învățare”
|
Maria Dumitrescu | Târgoviște, România | https://cutt.ly/EXOexU6 | |
| „Plan de intervenție personalizat”
|
Manuela Grigore | Târgoviște, România | https://cutt.ly/MXOeQEE | |
| „Model de plan de intervenție personalizat pentru un elev cu CES”
|
Daniela Eugenia Dinu | Fârtățești, România | https://cutt.ly/2XOeIhk | |
| „ Metode de predare a limbii engleze elevilor cu autism -studiu de caz”
|
Cristina Budeanu | Bacău, România
|
https://cutt.ly/cXOeKO8 | |
| Cum să facilităm integrarea copiilor cu TSA în școală”
|
Ana Cojușneanu | Chișinău, Republica Moldova | https://cutt.ly/eXOeM8o | |
| „Valențele educative ale grupului școlar în gestionarea și rezolvarea unei situații de criză”
|
Teodora Tănase | Poplaca, Sibiu, România | https://cutt.ly/QXOe5Bc | |
| 17.08 |
„Integrarea copiilor cu CES: provocări și soluții. Deficiențe locomotorii” |
Cornelia-Adela Boariu | Satu Mare, România | https://cutt.ly/vXOriRT |
| „Integrarea copiilor cu deficiențe locomotorii în grădiniță”
|
Maria Diana Epure | Caracal, Olt, România | https://cutt.ly/IXOrhgc | |
| „Softuri educaţionale pentru elevi cu deficiențe psihomotorii”
|
Aurelia Tertereanu | Râmnicu Vâlcea, România | https://cutt.ly/aXOrvFo | |
| „Integrarea copiilor cu CES, de la provocare la succes”
|
Ana Maria Stemate | Roata de Jos, Giurgiu, România | https://cutt.ly/4XOrYdk | |
| 22.08 | „Rolul serviciului psihologic în gestionarea cazurilor de delincvență juvenilă”
|
Lilia Maximenco | Chișinău, Republica Moldova | https://cutt.ly/XXOrFNx |
| „Sindromul copilului alintat și fobia școlară”
|
Mihaela Rînceanu | Curtea de Argeș, România | https://cutt.ly/3XOrV2a | |
| „Strategii de gestionare a comportamentelor
hiper – active /deviante în cadrul activităților extracurriculare”
|
Ana-Carmen Semeș | Bacău, România | https://cutt.ly/2XOr8lw | |
| „Elevul hiperactiv în clasa incluzivă- strategii de stimularea motivației învățării”
|
Simona Maria Ioniță | Sibiu, România | https://cutt.ly/uXOttQn | |
| „Ameliorarea tulburărilor de comportament la școlarul mic”
|
Cristina Loredana Cobzuc | Gura Humorului, Suceava, Romania | https://cutt.ly/SXOtkhm | |
| „Promovarea educației incluzive în școala contemporană prin proiecte europene”
|
Mariana Constantin | Galați , România | https://cutt.ly/pXOtYGZ | |
| Totalurile sesiunilor de instruire
|
Daniela Munca-Aftenev | Chișinău, Republica Moldova | https://cutt.ly/DXOtSDY |
4.08.2022











